TURUNCU KASA ALIŞVERİŞİM

    Selam herkesee :) Bu akşam size turuncukasadan aldığım güzelliklerden bahsetmek istiyorum.
Bu sitenin fiyatları diğer dermokozmetik sitelerinin çoğundan daha uygun diyebilirim. Öğrenci olduğumdan bir ürünün önce fiyatına bakarım :D Eveet bakalım bu güzel online alışveriş sitesinden ben neler almışımm ???

 1. Avene Termal Su
Fiyatı: 22.90
Boyutu: 300 ml
Bu ürünün namını çok duydum, okudum. Ben neden denemeyeyim dedim ve abartarak 300 ml lik büyük boyutlusundan aldım.
Ne işe yaradığına bakacak olursak önümüze uzun bir liste çıkıyor :) Bakalım bu ürün ne için kullanılıyormuş ???
* Güneş yanıklarında
* Akne bakımından sonra
* Traş sonrası
* Epilasyondan sonra
* Cilt temizliğini tamamlamak için
* Makyajı sabitlemek için
* Yaz mevsiminde ferahlamak için
* Seyahat sırasında ferahlamak için
* Beyzbol sopası yerine :P
Şaka bir yana bu kadar ferahlıktan bahsederken bile ferahladım diyebilirim :) Her zaman söylerim çok fonksiyonlu ürünlere ba-yı-lı-rımm :)
Deneyelim görelim bu ürün verdiği sözleri tutabilecek mii :)


2. La Roche Posay  Effaclar Mikro Soyucu Tonik
Fiyatı:29.90
Boyutu: 200 ml
Bu ürünü meraktan aldım :D Effaclar serisini çok seviyorum doktorumun yazdığı toniğim de bitince alayım bari dedim ve aldım :) Zaten tam bir alışveriş canavarıyım :)
Bu canımcığımın da arkasında yazıyor ki ; bu tonik içeriğindeki temizleyici maddeler ve sıkılaştırıcı LHA ile ciltteki gözeneklerin sıkılaşmasını sağlar ve tıkanmalarını engeller.
Zaten benim de bir tonikten beklediğim aşağı yukarı bunlar :)
Hadi bakalım; deneyelim, görelim :)



3. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu
Fiyatı:9.90
Boyutu: 400 ml
Öncellikle bu boyuta bu fiyat çok iyi kardeşiimm :) Kusursuz demiş çok iddialı bence... Ben makyajımı temizlerken önce Bebak Acı Badem Sütüyle yüzümü silip ardından Bioderma Sebium Jel ile yüzümü yıkıyorum ve bu şekilde temizlendiğini düşünüyorum. Bakalım Garnier temizleme suyunda aynı temizliği hissedebilecek miyim ? Benim için makyaj temizleyicisinin kusursuzluğu göz makyajını temizleme gücüyle ilgilidir. Bugün makyajımı Bu ürünle temizleyeceğim ve izlenimlerimi yazacağım :)




4. La Roche Posay Effaclar Duo
Fiyatı:35.90
Boyutu: 40 ml
Kendi küçük etkisi büyük olanlardan bu ürün. Stokluyorum çünkü fiyatı normalde 55 tl gibi bir şeydi. Ucuz bulmuşken 2 tane aldım :) İlk gönderimde bu üründen bahsetmiştim. Birbirimizi seviyoruz daha ne diyeyim :)


5. Blistex Dudak Balmı
Fiyatı: 7 tl olabilir o civarda bir şeydi :D
Boyutu: 3,7 gr
Blistex ile bugün tanıştık. Daha önce hiç bir ürün kullanmadım. Yazılarını beğenerek okuduğum meslektaşım güzellik hemşiresi  bu markanın başka bir dudak balmını yazmıştı ordan aklımda kalmış :) Burts bee mi alsam blistex mi alsam derken Blistex almaya karar verdim :) denemedim, paketini bile açmadım deneyip yorumlayacağım en kısa sürede :)




 Benim turuncukasa alışverişim böyleydi :) Hızlı gönderi ve mesajla bilgilendirmelerine bayılıyorum. Yaptıkları işin hakkını veriyorlar.  Kesinlikle kendi düşüncelerimdir !  Herkese mutlu akşamlar :)

0 yorum:

Yorum Gönder


up