EVDE FAR BAZI YAPIMI

     Merhabalar :) Bu akşamki yazımda sizlere kendi yaptığım far bazından söz etmek istiyorum.
  MALZEMELER:
1. Koyu kıvamlı krem
2. Fondoten
3. Pudra
     Ben hazırlarken Oriflame göz kremi, Flormar Pretty Fondoten ve Cathrine Arley Pudra kullandım. Bu ürünleri normalde kullanmıyorum, bu şekilde değerlendirmek istedim ve istediğim sonuca da ulaştım :)
     Uzun süredir far bazı araştırıyordum sonra kendim de yapabilirim dedim ve yaptım :) isteyen herkes de rahatlıkla yapabilir.
     Ben göz kararı yaptım, nasıl olacağını bilmediğimden az yapmak istedim krem, kremin yarısı kadar fondoten ve fondotenin de yarısı kadar pudra ekledim. İçinde hiç pıtırcık kalmayıncaya kadar karıştırdım vee bu sonucu elde ettimm :)


Elde ettiğim kıvamdan da çok memnun kaldım.  :)

0 yorum:

Yorum Gönder


up