AVON VE ORIFLAME ALIŞVERİŞİM

   Selamlar efenim :) Bugün de sizlere avon ve oriflame alışverişimden bahsedeceğim. Avondan aldığım tester rujları daha önceki gönderimde yazmıştım. Bakalım alışveriş canavarı ben başka neler almışım :)


* Avon Calming Effect Fondoten
Bendeki rengi CREAMY, henüz yüzüme kullanmadım ama bileğimde denediğimde rengi tutuyordu. Umarım maybelline vakası gibi olmaz. Önceki gönderilerimde bundan da söz etmiştim. En açık rengini denemeden almıştım ve koyu gelmişti. Uygun fondoteni bulma yolunda Kübra'nın çilesi diyebilirsiniz bu durumlara :)
Fiyatı: 12.95 tl

* Oriflame Very Me Rimel
Sürekli kullandığım bir rimel, plastik fırçalı ve kirpikleri dolgunlaştırıyor. Tabi ben bir rimelle yetinmiyorum 3 farklı rimel kullanıyorum. Bu rimeli ise ilk kat olarak sürüyorum.
 Fiyatı: 8.50 tl

* Oriflame Tender Care Balm
Ben gül özlü olanı aldım. Gül kokusunu çok severim doğallığı anımsatır bana :) Dudağıma ve dirseklerime kullanıyorum bu ürünü. Paketi de minnoş tam çantaya atıp çıkmalık.
Fiyatı:4.90 tl

* Avon Far Away Parfüm
Parfümleri kullanmaktan çok biriktirmeyi seviyorum sanırım :) Fiyatı uygun görünce dayanamadım aldım.
Fiyatı:12.50 tl

* Oriflame Duş Süngeri
Yaşım 21 ama ruhum 5 :D Evet bu ürün tabiki de çocuklar için ama o kadar şirindi ki mutlaka almalıydım ve aldım :)
Fiyatını tam hatırlamıyorum ama 2 tl gibi bir şeydi sanırım :)

* Very Me Pudra
Sıkıştılmış pudra hatta o kadar sıkıştırılmış ki fırçayla uygulamak imkansız. Denedim beğenmedim a dostlar :)
Fiyatı:12.90tl

*Avon Color Trend Ruj
Rengi nude glimmer . Nude olması güzel ama ışıltılı aslında sürünce çok parlak durmuyor ama ışıltılı rujları sevmiyorum.
Fiyat:3.95 tl

* Oriflame The One Göz Kalemi
Tabiki siyah, asansörlü. Daha önce de kullandım ve memnun kaldım çok yumuşak bir yapısı var krem gibi sürmesi kolay. Sadece uzun süre kaldığında dağılma problemi var bir de çok minnoş hemen bitiyor.
Fiyatı:9.90 tl

* Very Me Göz Kalemi
Bu ürün de çift taraflı. Bir ucu beyaz bir ucu siyah. Küçücük gözlerimi daha iri göstermek için aldım :D Gözlerim işte Türkan Şoray'ın gözleri kadar küçük :) Aslında Nude göz kalemi alacaktım ama bulamayınca beyaza kaldım dersek daha doğru olur.
Fiyatı:6.90 tl

* Avon Saç Fırçası
Fiyatı:5.95 tl

*Avon Ultra Colour Indulgence Ruj 
Kahverengimsi pembe tonlarında bir ruj. Rengi yapısı çok güzel. Ürünün rengi: Tawny Rose
fiyatı:12.95

Benim alışverişim bu şekildeydi. Bir çok kişinin asgari ücretle geçindiği ülkemizde ulaşılabilir makul fiyatlı ürünleri de tanıtmayı doğru buluyorum. Herkese iyi geceler diliyorum. 
Öpüldünüzz :)



1 yorum:

Kızsal Şeyler dedi ki...

Güzel günlerde kullan :) Blogunu takibe aldım benim makyaj bloguma da beklerim sevgiler ♥

Yorum Gönder


up