MAKYAJIMI NASIL TEMİZLİYORUM?

  Herkese merhaba :) Bugün sizlere makyajımı nasıl temizlediğimi adım adım yazacağım. Makyaj temizlemede herkesin farklı tekniği vardır eminim.
  Piyasada makyaj temizliği için bir çok ürün bulunuyor. Ben önceleri Garnier in göz makyajı temizleme suyuyla göz makyajımı temizleyip ardından Yine Garnier in yeşil pompalı şişedeki detoks etkili yüz yıkama jeliyle yüzümü temizliyordum. Bu ürünlerden memnundum açıkcası ama sonra yaptığım araştırmalar sonucunda Bebak acı badem sütünün makyajı çok iyi temizlediğini öğrendim ve küçük boyutlusundan aldım göz makyajını güzel temizledi ancak rimeli çıkarmada o kadar da başarılı değildi. Yüzdeki makyajı ise 2 pedle çok güzel temizledi.
  Sonra bir macera peşine düştüm ve Garnierin kusursuz makyaj temizleme suyunu indirimde yakalayıp aldım :) Kusursuz mu ? Bence değil... Makyajı temizlemede başarılı ancak sonrasında yapış yapış bir his bırakıyor. Ben bu problemi de Bioderma Sebium jel ile çözdüm. Zaten hiç bir zaman makyaj temizleme ürünlerinin yüzü tam anlamıyla temizlediğini düşünmüyorum. Ardından mutlaka yıkamam gerektiğini düşünüyorum :) Bioderma jeli kullandığımda "hah gercekten temiz oldu" diyorum :)
  Yüz temizliğimi tamamladıktan sonra La roche posay tonik uyguluyorum. Yatmadan önce de mutlaka nemlendirici uyguluyorum. Çünkü en yağlı cildin bile neme ihtiyacı var. Biliyorsunuz ki nem ile yağ aynı şey değil ! Ben nemlendirici olarak La roche posay duo krem kullanıyorum. Göz çevreme ise Oriflame göz kremi kullanıyorum.
  Son olarak da dudaklarıma nemlendirici balm sürüp makyaj temizleme rutinimi tamamlıyorum :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve takipteyim artık ;)
Bana da beklerim, www.suslukokona.com :)

Unknown dedi ki...

geliyorum hemeen :)

Yorum Gönder


up