NOTE ALLIK İNCELEMESİ



  Selamlar güzellikler :) Bu aksam sizlere bir hayal kırıklığından söz edeceğim. Bu hayal kırıklığının adı Note Cosmetics. Herkes o kadar çok yazdı ki bu markayı... Bu kadar yazılınca da haliyle büyük beklentiler oluşuyor insanda.

   Allıkta genelde seftali tonları kullanırım ancak daha fresh durur diye düşündüğümden pembe tonunda bir allık aldım yani pembe dediysem toz pembe. Gerçekten  "TOZ" . Ne demek istediğimi görsellerim anlatacak size . 

Görselden de anlaşıldığı gibi fırçayı dokundurmamla birlikte tozutmaya başladı .

   Denemeden aldığım bir ürün ve denemeyince de her şeye hazırlıklı olmak gerekiyor aslında.  Eveeet bu kadar dert yandıktan sonra gelelim bendeki tonuna; bendeki tonu Pinky Beach 01. Yeni ismiyle soğuk pembe. bir insana bu pembe bu kadar mı yakışmaz. Bir allık bu kadar mı pigmentsiz olur. Yakışmıyormuş ve oluyormuş :)  


  Ben bu ürünü trendyol kampanyasından 20 tl ye aldım. Çok büyük bir para değil ama çöpe gitti diyebilirim. Kesinlikle beklentilerimi karşılamadı. Rengi de yanlış seçmiş olabilirim bilmiyorum :) Sonuç olarak sevmedim, sevemedim. 


Flaşlı çekim bu şekildeydi.


Bu da flaşsız çekim.
Sarı alt tonlu olduğum için yakışmamış olabilir. Pekii siz Note Allıklar hakkında ne düşünüyorsunuz? :)


0 yorum:

Yorum Gönder


up