En Sevdiklerim-1

   Herkese merhaba :)  İlk yayınımda severek kullandığım ürünlerden söz etmek istiyorum. 

1. La Roche Posay Effaclar Duo 
   Bu ürün benim için yapılmış olmalı! Bu ürün sayesinde La Roche Posay markasıyla tanışmış oldum ve çok da mutlu oldum :) Ürünü ben turuncukasa dan aldım. 
    Bu kremi ben sivilcelerin üzerine lokal olarak uyguluyorum. Uyguladıktan hemen sonra kısa süreli yanma hissi meydana geliyor. Ancak sivilceleri öyle güzel kurutuyor ki bu yanma hissinin hiç önemi bile kalmıyor. Kesinlikle tavsiye edilir! 


2. Bioderma Sebium Yüz Yıkama Jeli                                                                                                      Bu jeli de yine turuncukasa dan büyük bir indirimle aldım. 500 ml sadece 25.90'dı. :) Yüzümü kurutur diye düşünmüştüm aslında ama kullanmaya başlayınca bu ön yargım ortadan kalktı. Bu ürün de yine tavsiye edilenler listesinde :)       
   

3. Bebak Acı Badem Sütü                                                                                                                          Bu ürünü bir çok blogger yazdı ve itiraf ediyorum ilk okuduğumda "acı badem sütüyle makyaj mı temizlenir be" diyenlerdenim. Sonra bir kozmetikçide karşılaştık kendileriyle bir şans vermek istedim ayrıca fiyatı da çok ucuzdu. Aldım, denedim ve vazgeçilmez makyaj temizleyicim oldu :) Rimeli çıkarırken biraz uğraştırsa da eyelineri bir defada çok güzel temizliyor. Alın, pişman olmazsınız diyorumm :)


Bu ürünleri çok çok çok severek kullanıyorum hepsinin hakkında uzun uzun yazacağım :)
Siz de vazgeçemediğiniz ürünleri paylaşırsanız sevinirim :) Herkese mutlu akşamlarr :)





0 yorum:

Yorum Gönder


up