MAYBELLINE AFFINITONE FONDOTEN İNCELEMESİ

    Merhabaa, bugün sizlere maybelline affinitone fondoten yorumlarımı paylaşmak istiyorum :) Ürün 30 ml cam, pompalı şişede satılıyor. Bu fondotenin bendeki rengi 10 IVORY. Sarı alt tonlular için uygun bir renk. Ben trendyol kampanyasından 22.90 a aldım. Fiyatı uygun ancak beni memnun edebildi mi? 
    Malesef olmadı.
    Bu ürün 24 saat kalıcılık vaat ediyor ancak benim yüzümde 3-4 saat sonra parlamaya başladı . Burun, alın ve çene bölgesinde yağlanma problemi yaşayan biriyim ancak 24 saat kalıcılık vaat eden bir fondoten pudrayla sabitlememe rağmen parlamaya neden oluyorsa bu ürün benim için sınıfı geçemez ! 
    Ürün 19 SPF koruyuculuk içeriyor.Ürünün kapatıcılığı orta seviyede ve sürüldüğünde maske etkisi oluşturmuyor. Bunlar artı yönü benim için ama yetmeeeez... 
    Yaklaşık 5- 6 gündür kullanıyorum ve yüzümde bugün kocaman 2 tane sivilcenin çıktığını farkettim. Yıllardır sivilce problemi yaşayan ve kurtulmak için türlü yollara başvuran birine bu yapılır mı vicdansız fondoten :D Malesef yaptı. Bir daha da bu fondoteni alacağımı sanmıyorum. Fondoten konusunda bahtsız biriyim ve aradığımı bulamıyorum. :(






     Karma ve akneye yatkın ciltlerin kullanabileceği bir fondoten bilen varsa lütfen bana yardımcı olsun. :(  Herkese mutlu, güzel bir akşam diliyorum :)
    
    
   

0 yorum:

Yorum Gönder


up