KADINLARIN VAZGEÇİLMEZİ: RUJ

   Merhabalar güzellikler :) Bugün sizlere elimde olan çoğunluğunu Avon markasının oluşturduğu rujları tanıtacağım. Genelde göz makyajı yaptığımdan günlük hayatımda doğal renkler haricinde pek ruj kullanan bir insan değilim. Bu nedenle rujlarımı tester olarak aldım. Renklerini bilmeden isimlerinden yola çıkarak sipariş verdim bu nedenle gelen ürünler benim için sürpriz oldu . Bir kaçı hariç diğerlerinden memnun kaldım diyebilirim. Gelelim bende olan renklere :)

   1. Blistex Lip Brilliance
   Evet bildiğiniz gibi Blistex markası dudak ürünlerinde çok başarılı. Dediğim gibi günlük hayatımda pek ruj kullanmadığımdan bu ürün benim için güzel bir alternatif. Hem dudakları koruyor hem de doğal bir parlaklık veriyor. Ayrıca 15 spf güneş koruyucu özelliği de var.


   2. Noname :D
   Gerçekten markası nedir bilmiyorum. Ablam vermişti bu ruju yazıları da silinmiş. O kadar doğal ki bu ruj da favorilerimden. Renk olarak nude tonlarda ve kremsi bir yapısı var. Olumsuz tarafı ise gün içinde çok çabuk silinmesi.

   3.Oriflame Pure Colour
   Bordo diye aldığım ama kırmızı çıkan ruj. Sevmedim sevemedim. Özel günlerde eyeliner ve koyu renk ruj ikilisini çok seviyorum. Bu ruju da o niyetle almıştım. Katalogda daha koyu görünüyordu ama göründüğü gibi çıkmadı. Renk verme konusunda çok başarısız bir ürün. Bendeki rengi RADIANT RED.

    4. Avon Color Trend
    Bu ruj da yine başarısız bulduklarımdan. Bendeki rengi PASSION. Nar çiçeği tonlarında bir renk. Ben kendime yakıştıramadım açıkçası.


    5. Avon Ultra Color Rich Ruj
    Bu rujun yazısını daha önce yazmıştım. Birbirimizi çok sevdik. Bu rujun olumsuz tarafı ise dudak kusurlarını çok belli etmesi bu nedenle önce dudaktaki ölü derileri arındırıp ardından ruj uygulanırsa daha başarılı sonuçlar elde edilebilir.


    6. Tester Rujlar (Avon)
    *RED EXTREME : Adı üstünde kırmızı. Ben çok beyaz tenli olduğumdan sürdüğümde pek güzel durmasa da yakışana yakışır diyorum :D Rengi çok güzel tam kırmızı ne çok açık ne çok koyu tam kararında. Sürülmesi de bir o kadar güzel.

    *CORAL BURST: Kırmızıdan turuncuya çalan bir renk diyelim. Azıcık parlaklığı var. Yaz günleri için güzel bir alternatif olabilir. Sürülmesi kolay ve ürün kremsi yapıda.

    *SOFT CORAL: Ne renk desem bilemedim :) Açık kırmızı-turuncu bir renk. Ben rengini beğendim. Sürülmesi de güzel uzun süreli kullanmadığımdan gün içinde dudakta ne kadar kalır bir şey söyleyemeyeceğim.

    *BORDEAUX BOLD: Adını EN GÜZEL BORDO olarak değiştiriyorum. Tam bir kış rengi ben ba-yıl-dım :) Saten dokuda bir ruj.


    *MATTE BLOSSOM: Tam bir ciciş pembe. Adı gibi mat. Sarışınlara çok yakışacağını düşünüyorum.

    * MODEST MAUVE: Yıllardır aradığım renk. Ben dokusunu rengini çok beğendim.

    * BERRY BLOOM: Renk güzel ancak ışıltılı. Işıltılı rujları genelde tercih etmiyorum.



    * GLAZED ALMOND : Bronz bakır diyelim biz :) Bu ruju görünce kavruk tenli kızlar geldi aklıma. Benim gibi süt beyaza hiç yakışmayacak bir renk ama bronz tenlilere çok çok yakışacağına eminim :)
     

Amacım sizlere rujların renklerini tanıtmaktı. Umarım yardımcı olabilmişimdir. :) Herkese mutlu günler diliyorum :)
 

1 yorum:

Ecem Ayyıldız dedi ki...

Hemşire olmak istiyorum hem de bakımlı hemşire olmak :)

Yorum Gönder


up